2012.01.23.
08:52

Írta: itsmeagain

ground zero

Jó, akkor ma elkezdem. Ráálltam a mérlegre, belenéztem a tükörbe és sokkolódtam. Nekilátok rendberakni magam. Menni fog, csináltam már ilyet. Fogytam 10 kilót, de visszasuttyant már 3, valamint volt még min dolgozni. Hát, akkor most már nem pihenek, elkapom a kilók tökét, mert nincs humorom megint felhízni disznóméretűre. Most is elég csúnya a helyzet.

magasságom: 158 cm

súlyom: 64 kg

kar: 30 cm

mellbőség: 100 cm

derék: 74 cm

csípő: 94 cm

Fotóztam tegnap, de:

- vállalhatatlan

- a munkahelyemen van csak netem jelenleg (pusztuljon a T-home), és innen nem játszanék fehérneműs képekkel

 

Szóval az új étrend szerinti reggeli megvolt, az előírt tízórai, ebéd és uzsonna nálam van.

Tegnap vettünk (a királyi többes oka az, hogy elfogyott a pénzem, ezért a párom vette) egy futócipőt, ma kipróbálom.

Ja, és éhes vagyok. Akkor ez így jó :)

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet adatok

A bejegyzés trackback címe:

https://korbekorbekarikaba.blog.hu/api/trackback/id/tr793740081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása