2012.01.25.
09:25

Írta: itsmeagain

2

 Tegnap kajálás teljesen rendben volt, uzsonnánál már alig tudtam leerőltetni az ételt.

Táncpróbán viszont elég vacakul bírtam. Később kezdődött, már kiürült a gyomrom, elég intenzív is volt, felcsúszkált a pulzusom 190-re, ami nem olyan jó. A végén majdnem rosszul lettem, arról nem is beszélve, hogy alig tudtam magam hazavonszolni. Kerülővel mentem, hogy legalább az emelkedőt ne kelljen megmásznom. Otthon a fehérjeturmix úgy-ahogy rendbetett. Deeee... rásunnyogtam a mérlegre, és máris fogytam 2 kilót. Mi lesz itt még....

Szólj hozzá!

Címkék: kaja mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://korbekorbekarikaba.blog.hu/api/trackback/id/tr43752256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása