2012.01.24.
09:28

Írta: itsmeagain

1

 Az első napi diétát remekül tudtam tartani. Attól a kis problémától eltekintve, hogy az egyik étkezésnél simán feltételeztem, hogy az a rizs is barnarizs. Hát nem. Legközelebb tudni fogom, a normális, értő olvasást meg gyakorlom :) Az elég rendes szívás volt, hogy mosolyogva bementem a CBA-ba, ahol nemhogy light túró nem volt, de sajtból minimum 40%-os zsírtartalmú volt mind. Szerencsére a Sparban kaptam mindkettőt (be is vásároltam), de ez így elég vicces volt. 

A futás szarabbul ment mint ősszel. De legalább tudom hol csesztem el. Nem melegítettem be rendesen, viszont szokás szerint belehúztam az elején mint a hülyék. Aztán jól meglepődtem, amikor az első zebra után beszúrt a jobb térdem. Némi vacakolás után helyretettem, de addigra tökéletesen kizökkentem, futás - belegyaloglás váltakozott, a pulzusom meg szar volt (magas). Viszont: az új futócipő király és legközelebb bemelegítek, az órámat meg beállítom megfelelő tartományba és hadd szóljon. Ez leghamarabb holnap fog megtörténni, mert ma táncedzés.

Szólj hozzá!

Címkék: kaja futás

A bejegyzés trackback címe:

https://korbekorbekarikaba.blog.hu/api/trackback/id/tr663743155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása