2012.01.31.
14:08

Írta: itsmeagain

8

 Nem tudtam rávenni magam az írásra. Minden rendben megy, a kilók gyors ledobása mondjuk lelassult. Ja, ilyenkor szoktam abbahagyni. Most az mindenképpen visszatart a dolgok borításától, hogy hétvégén gyönyörűen bevásároltam. A Metróban irtó klassz halakat vettem. Ma például füstölt lazacot ebédeltem és imádtam.

A mozgás problémásabb. Kurva hideg van kinn, én ilyenkor sétálni sem tudok, nemhogy futni. A keddi tánc megszűnik. Soroljam? Otthon nyomatom a tornát, de nem érzem olyan hatásosnak mint amennyire szeretném. Azt hiszem belevetem magam a szakirodalomba és keresek valami jót otthonra. 

Ja, tegnap szex közben beleakadt a keze a bordámba. Hehehe

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbekorbekarikaba.blog.hu/api/trackback/id/tr784035716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása